Odd Molly Spring 2011 efterlysning

28Jan11

Vi arbejder hele tiden på, at skaffe flere styles fra Odd Molly hjem.
Hvis der er noget bestemt, du eftersøger, som du gerne vil have at vi skal forsøge at skaffe, så skriv det meget gerne her i kommentarfeltet.



21 Responses to “Odd Molly Spring 2011 efterlysning”

  1. 1 Lisa

    Hejsan!
    Jag vill gärna att ni tar in #674 “Cascais Scarf” i multi från den kommande sommarkollektionen 2011. Dessutom efterlyser jag den röda “Nymph dress” i dark cherry i stl:1 eller 2 från vårkollektionen 2010 :) Allt gott! Kram från Lisa i Sverige :)

    • Hej Lisa
      Tak for besked!
      Du hører lige fra mig senere vedr. Nymph Dress: O )

      • 3 Lisa

        Åh, Tack för det Alice! Hoppas att du hittar min drömklänning åt mig :) Hör gärna av dig i så fall :) Kram från Lisa i Sverige

    • 4 Marie

      Jeg søger også #674 “Cascais Scarf” :-)

  2. Hej

    Jeg søger fra PreSpring 2011:
    Odd Molly – 580 – Ka-ching plain dress, dark pink, str. 2
    og
    Odd Molly – 635 – euphorbia tunic, turquise, str. 2

    Og ja, hvis I kan skaffe Nymph Dress i str. 2 er jeg også meget meget interesseret i det.
    Farven er ligegyldig – de er alle smukke! :)

    Knus fra
    Annette

  3. 6 Rikke

    Hej,

    Jeg søger efter “#605 shivers s/s dress” i vintage berry str. 4.

    mvh Rikke

  4. 8 liselotte karlsen

    Hej!
    Søger Remix Blouse 261 Powder, Fall 10. i str. 2.
    Vh, Lotte

  5. 10 karin damberg

    Hej
    Jag söker vackraste ” brand new second hand dress” stl 2 och brun
    Hopas hoppas
    MVH Karin

  6. 11 rikke

    Jeg vil rigtig gerne have Avalon tunic 606 i hvid i str 3 eller 4 – det ser ikke ud til at I har haft den i andet end en str 2 ?? Mvh Rikke

  7. 12 Kira

    Hej. Jeg er på jagt efter Odd Molly 656 – Steel Dress – Silver – Str. 3, Hjæææælp!!!

  8. 13 Susanne

    Hej!

    Jag söker efter en #324 Runaway Wrap i färgen Rose. Storlek 2 eller 3. Vill sååååå gärna ha denna.

    MVH Susanne

  9. 14 Anna

    Hej !
    Vill så gärna ha ett par Full Bloomers 717 Odd Molly spring 11 stl 1

    Hälsar Anna

  10. 15 Anna

    Jag söker efter en 626 dareme dress powder odd molly str 1

  11. 16 Berit Koczorska

    Søger Odd Molly 626 – Vintage Powder str. 3.

    I har haft den, men er nu udsolgt…….håber I kan skaffe nogle flere hjem :-)

    Glæder mig til at høre fra Jer.

    På forhånd tak.

  12. 17 Lisa

    Kommer du att få hem fler “Cypress dress” i vintage pink i stl:1? Hilser fra Lisa :)

  13. 18 Linda Sjøgren

    Hejsa!

    Jeg søger desperat Odd Molly 250 Nymph strap dress fra 2010 i str 2 eller 3 (er str. 38/40)! Jeg er faldet pladask for den med den mørke overdel og lilla i skørtet. Jeg kan ikke støve den op nogen steder. Kan I mon hjælpe? De andre farver kan også have interesse men den lilla er nr. 1. Jeg skulle egentlig bruge en kjole til lørdag den 5. marts, så det er ved at være sidste udkald!
    Kan I på nogen måde hjælpe vil jeg blive meget taknemmelig!

    Venligst Linda

  14. 19 liselotte karlsen

    Hej!
    Kunne godt tænke mig, OM 186 Blues overall i str 3, ( tror de er fra spring 2010) er der mulighed for, atskaffe dem? VH lotte. :)

  15. 20 Lizzie Skavn

    Hej,

    Jeg søger en Odd Molly “alchemistry” kjole i hvid/lyseblå i str. 3 eller 4.

  16. 21 Heidi Vilder

    Jeg søger odd molly ka-ching plain dress str. 3 dark powder.


Skriv en kommentar

