Odd Molly Full Bloomers til salg nu

28Mar11

Vi sætter de eftertragtede Full Bloomers, som vi eksklusivt har fået produceret i samarbejde med Odd Molly til salg på webshoppen, lige nu.
Bestil dem her

Endnu flere på vej
Interessen for bloomersne er så stor, at vi i samarbejde med Odd Molly, nu får opsyet et endnu større parti.
De er ved at blive syet lige nu og ankommer ca. 1. maj!

Du kan også stadig vinde et par Full Bloomers på vores Facebook side



One Response to “Odd Molly Full Bloomers til salg nu”

  1. 1 Mette Thaibert

    Hej

    Jeg har lige mailet jer, da I har sendt mig en str 1, i stedet for str. 3 i den frakke til 2500, jeg har bestilt – øv! Når jeg nu går ind på frakken her i webshoppen, eksisterer den ikke længere i str 3. Har en anden mon fået min?


Skriv en kommentar

